close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לעשות מיתוג נכון לעסק שלכם

מערכת שורשכו אלול, תשפ15/09/2020

מיתוג העסק שלכם משמעותי ביותר לקידום העסק. כאשר משלבים את לוגו העסק במוצרים שונים, ניתן לקבל מיתוג מקיף. המאמר יעסוק במיתוג האידאלי וכיצד בית הדפוס יכול לעזור לכם

תגיות:
פליירים וכרטיסי ביקור
לעסק

בית דפוס יסייע לכם בהרכבת פליירים וכרטיסי ביקור לקידום העסק. כל מה שצריך הוא לרשום את הפרטים החשובים באמת כמו: שם העסק, האופי שלו, השירות שנותנים ללקוחות ופרטי התקשרות. את כרטיסי הביקור והפליירים מעצבים בגדלים ובצבעים שונים מהם ניתן לבחור וכמובן לשלב את הלוגו של העסק שלכם. כאשר נפגשים עם שותפים עסקיים או לקוחות כרטיסי הביקור יהיו נוחים ומשמעותיים על מנת למתג את העסק. הפליירים יפרסמו את העסק וניתן לשלוח אותם בדואר ללקוחות פוטנציאליים ולקהל היעד.

חותמות לעסקים
חותמת לעסק היא מוצר קטן עם משמעות רבה. היא צריכה להיות מדויקת ולשלב את שם העסק, הלוגו והחתימה האישית שלכם. בכל תקשורת שלכם עם ספקים, לקוחות ושותפים עסקיים החותמת תשמש אתכם ותעטר מכתבים, חוברות, או כל נייר היוצא מהעסק. בחותמות נעשה שימוש רב ויום יומי ולכן חשוב שהן יהיו מחומרים איכותיים על מנת שלא ישחקו במהירות. בתי דפוס מקצועיים יעזרו לכם לעצב את החותמת האולטימטיבית למיתוג העסק וישתמשו בחומרי גלם איכותיים.

מחברות ממותגות
הדפסת ניירות איכותיים ובתוכם מחברות ממותגות המודפסות באמצעות בית דפוס דיגיטלי ירימו לכם את העסק. המחברות מגיעות עם כיסויים יוקרתיים ומרשימים בהדפסה צבעונית עם מגוון כריכות קשות או רכות, ספירלה וכד'. הן מתאימות לכנסים, תערוכות, קורסים והשתלמויות לעובדים. ישנן מחברות עסקים, פנקסים ממותגים שניתן לעצב עם לוגו העסק ולשלב בתוכם כלי כתיבה או סימניה המפרסמים את העסק. ניתן להדפיס אותן בקלות ובאופן מקוון ולהזמין בכמויות מבתי הדפוס.

כיצד תבחרו בבית דפוס איכותי?
בית הדפוס הדיגיטלי משנה את כל שיטת הזמנת המוצרים כפי שהכרנו בעבר. פעם בעלי עסקים היו מכינים באמצעות המזכירה רשימה של מוצרי מיתוג שנשלחה בפקס, מקבלים הצעת מחיר ופותחים הזמנה. היום, בעידן האינטרנטי ניתן להזמין בקלות ובלחיצת כפתור כל מוצר שימתג לכם את העסק. כמו כן, ניתן בקלות ובדיוק רב לעצב ולהדפיס מוצרים אונליין. גם המחירים אטרקטיביים ומופיעים לצד המוצרים בהתאם לכמויות הנדרשות. תוכלו להזמין מוצרים כמו: מעטפות, גלויות, מדבקות, לוחות שנה, כרטיסי ברכה ואפילו פנקסי חשבונות וקבלות. חשבו על כל פריט שיכול לקדם את העסק שלכם ולמתג אותו. בית דפוס בתל אביב מוביל כמו בית דפוס של ארמון רמה, מעניק שירות דיגיטלי למוצרי מיתוג שונים. כדי לבחור בבית דפוס איכותי ומקצועי, צריך לבחור בצוות בעל ניסיון וותק עם הוכחות שיש לו זמינות גבוהה ותודעת שירות. בנוסף, בית הדפוס מעניק ייעוץ למיתוג נכון של העסק כחלק מהשירות ובהחלט ניתן להיעזר בו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה